lördag 1 augusti 2009

Minigolf!

Ja, då var det lördag kväll. Det känns inte som om jag gjort så mycket idag. Jag har tvättat, bakat bröd, plockat lite, pluggat lite och rensat hos fiskarna. Så lite har jag hunnit med ändå. Men det blir så när de flesta dagar är såhär sysslolösa.

Minigolf spelade vi också nu på kvällen. Det som är irriterande med det är att banorna här är byggda på ojämn mark och de lutar och är inte så bra. Så idag fick jag 76 poäng. Rekordet slog jag i Västervik och det var 62 poäng.

Jag hade velat se på någon bra film på TV ikväll men dessa lyser med sin frånvaro. Konstigt. Sommar och lördag kväll. Borde inte det betyda åtminstone EN bra film? Ibland undrar man varför folk betalar både TV-licens och extra kanaler när det inte finns ett enda bra program på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar