fredag 28 augusti 2009

Inte en dag för sent!

Just nu är det mörkt ute och regnet bara vräker ner. Det blixtrade nyss också! Älskling säger att vi åker inte en dag för sent och han har rätt. Nu blir det sol, bad och äventyr för vår del!

I eftermiddag var vi på matfestivalen och åt mat där och kikade. Jag kunde dock inte riktigt slappna av för jag tänker bara på den här jävla svininfluensan. Jag hoppas verkligen att vi båda slipper den i alla fall nu under den närmaste veckan tills vi kommit hem. Sen kan den väl komma om den nu absolut måste, men helst slipper jag den helt.

Matfestivalen var kul. Älskling köpte en matkupong och vi åt en massa små smakisar av maten. Jag åt en medeltidsmåltid med vad jag tror var vildsvinskebab och grönsaker samt sås, bröd och sylt till. Den var god. Sen åt jag någon thaimat. Älskling tog lángos, en hamburgare och en pizza. Pizzan delade vi på iofs.

Sen handlade vi lite snacks inför resan. Jag inbillar mig att vi kommer att gå hungriga i ett dygn från och med att vi går hemifrån. Jag vet inte om vi kommer att hinna köpa mat innan vi ska vidare från flygplatsen i Grekland sen så jag köpte en massa kex och blåbärssoppa så vi kan ladda innan resan och ha med oss på resan.

Nerverna gör sig påminda nu, men jag är trots allt rätt lugn det är bara resfeber och inte flygrädsla nu. Den kommer nog att komma när vi är på flygplatsen och sedan innan vi ska på planet osv.

Nu ska jag surfa vidare och sedan packa det sista innan vi ska åka. Tåget avgår härifrån runt 22:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar