måndag 10 augusti 2009

Stress!

Fy vilka dagar jag har framför mig just nu. Förut kändes allt rätt hopplöst. Men man får ta en dag i taget just nu. Hela helgen har gått åt till att plugga, plugga och plugga. Aldrig lär man sig. Man sitter och jäser och stressar ihjäl sig sen. Men om 10 dagar så ligger jag och fiser och gör absolut INGET vid den här tiden. Och om 19 dagar...ja. Då ÅKER VIIIII!!!

Men en mysig myskväll har vi hunnit med. Vi har också varit till Friskis och tränat igår kväll. Jag får dock dåligt samvete för jag hinner inte komma ut och röra på mig så mycket nu med allt plugg. Så säkert åker vikten upp som en ballong nu. Då kommer jag att sitta och gråta krokodiltårar den 15:e och vilja hoppa från fönstret (som ligger kanske 2.5 meter upp i luften).

Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Så jag ska se till att göra lite nytta i hemmet innan jag far till skolan för att skriva ut lite grejjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar