fredag 31 juli 2009

Längtar

Nu längtar jag verkligen tills vi åker till Grekland. Här verkar ju hösten ha gjort entré lite väl tidigt. Det bara regnar och blåser och är kallt. 14 plusgrader är det ute just nu.

Men den resan är nog snart här (om 29 dagar har vi det varmt och skönt!). Fram till dess har vi fullt upp med plugg. Men idag har jag varit rätt oinspirerad. Hade tänkt att förmiddagen skulle spenderas med plugg och eftermiddagen med städning eller bakning men sånt skjuts upp på morgondagen. Mycket beror på en massa strul med min väns nyckel osv. Men det löste sig och allt är bra nu. Lite plugg fick jag gjort såhär på eftermiddagen. Sov också lite.

Jag vill ut och promenera! Jag har gått upp 100 g sen 15:e juli och det är INTE bra. Dumma moster-kakor! Men så goda! Nu får man ju inga på ett år minst! Annars har jag sedan jag börjat med viktminskningen, gått ner 10 kilo. Inte illa det måste jag säga och jag får ofta höra att jag ser annorlunda ut. Det känns bra. Nu den senaste månaden har det inte rört sig alltför mycket på vågen. Kanske har jag hamnat på en platå, vilket jag hoppas inte är fallet. Min beach 2009 är inte över än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar