måndag 3 augusti 2009

2009, någon?

Bög-klädsel?

FL är ibland skrattretande och jag måste skriva av mig. En tråd som handlar om en blivande mamma som fått reda på att hon väntar en son och som är förtvivlad för att hon inte ska få kamma en dotters långa hår, sminka henne, klä henne i söta klänningar och se Lilla Sjöjungfrun med henne. Ja på fullt allvar!

Hon menar vidare att hon inte "tror" på genus för det hela har gått för långt med mammor som klär sina söner i klänningar och (håll i dig!)...gör dem till KVINNOR! Ja för ifall ni inte visste det så är det faktiskt mycket smärtsamt när man byter kön. Man klär patienten i det motsatta könets kläder.

Vidare vill hon inte uppmuntra sitt barn att pussa på andra barn av samma kön för det är att uppmuntra dem till homosexualitet! Jojo, så att alla ni som låter era söner pussa sina pappor gör dem självklart till bögar. Har han en klänning på sig i processen är det bara att spara pengar till en bra modeskola för det är ju spiken i kistan.

Att folk tänker såhär år 2009 skrämmer mig. Denna kvinna säger dessutom att hon är högt uppsatt inom politiken. Och jag som tyckte att den där skräckisen "Martyrs" var läskig. Hej mardrömmar!

Det värsta är att dessa personer är så tjockskalliga. Jag kan vara jättetjock i skallen ibland, men jag försöker oftast tänka efter. "Var det här rätt?" "Tänkte jag rätt där?" Men de här personerna ser bara EN enda verklighet och går efter den. De försöker ALDRIG utmana sig själva och sitt tänkande. Det är ju läskigt.

När man läser om folk som är som denna kvinnan önskar man att en ny lag trädde i kraft. Som gjorde att socialen skulle ta deras barn ifrån dem och ge dem till bättre lämpade föräldrar! Eller att man ska få skriva ett prov varje gång innan man ligger. Är du godkänd får du köra! Är du inte det - no sex for you!

1 kommentar:

  1. Jag håller med, bra skrivet! :)

    //Valle Valium

    SvaraRadera