onsdag 1 april 2009

Resultat!

Jag har inte skrivit men det är för jag vande mig fort vid detta med att äta mindre. Jag måste fortfarande tänka på det när jag tar maten men jag blir mätt på maten och mår bra.

Nu ser jag även resultat. För ett par veckor sen (tror det var 3 veckor sen) så provade jag ett par byxor som jag inte har kunnat använda på rätt länge nu. Över ett år tror jag. Julen 2007 hade jag på mig dem senast på bild tror jag. Jag provade dem för 3 veckor sen och blev överlycklig! Jag kunde faktiskt knäppa dem. Men de var otroligt obekväma och skavde i magen.

Idag provade jag dem igen av ren nyfikenhet och....de PASSAR!!! Till saken hör att på den tiden jag kunde använda dem var de mina favoriter!

Samtidigt så har jag vuxit ur ett par nu. De är FÖR STORA! Jag behåller dem ett litet tag till men sen åker de nog till Myrorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar