lördag 25 april 2009

Lördag!

Gårdagen spenderades ju i labbet. Det var synd för det var en vacker dag, men var gårdagen vacker så var denna dagen vackrare så det gick ingen nöd på mig. Jag var hemma runt 21:00 tiden så det var ju inte så hemskt som jag befarat. Fast det fanns de som blev klara så tidigt som 20:00! Men tyvärr hade inte jag sån tur för mina gruppkamrater var...inte så bra. Så det blev en del tidsödande missöden så som kontaminering av prover osv.

När jag kom hem var jag så trött så jag bara duschade och bumsade rakt i säng. Klockan 23:00 sov jag nog redan. Älskling tog dock hand om mig. Han lagade mat så när jag kom hem på en kort rast så behövde jag bara tvätta händerna och fick mat serverad! Kramar och pussar fick jag också massor av.

Idag gick vi upp tidigt men jag drog mig länge. Sen begav vi oss till stan för det är Stora shopping Helgen i Skövde. Kom på nu vad allt pådrag är om. Idag är ju Skövde-dagen! Heja Skövde då! Det var löjliga reor på många ställen. Bland annat hittade jag två mattor för sammanlagt 14 kronor! Ja ni läste rätt! 7 kronor styck kostade de och de verkar rätt slitstarka! De var i exakt rätt färg för vardagsrummet och sovrummet också vilket gläder mig enorm mycket!

Nu ska jag snart förbereda mig och gå ut och jogga lite i det fina vädret. Synd bara att pollenallergin stör både mig och älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar