onsdag 29 april 2009

Bra saker!

Häromnatten fick jag lite panik ångest. "Lite" är nog kanske är en mild beskrivning men jaja. Det handlade i alla fall om mina resultat i mina studier. Jag hade precis skickat in den andra rapporten i molekylär mikrobiologi och det kändes inte bra. Jag kände att jag hade inte gett allt och det skulle bli IG och retur på den. Döm om min förvåning när jag nästa dag tittar på resultatet. Var inte så nervös så tänkte "Jaja, IG då." Men det blev VG. Han skrev t.o.m. "Excellent!" på den. Jag skämdes som en hund och jag kunde inte glädjas alltför mycket.

Kontentan av det hela var ju att jag inte var alltför nöjd med mig själv då. Men jag har tänkt efter. Istället för att fokusera på allt dåligt som hänt/kan hända så ska jag försöka fokusera på alla BRA saker som händer. Kanske blir det som en magnet och jag drar till mig ännu mer bra saker.

Idag lyckades jag springa med en mycket bättre medelhastighet än innan! 15.7 km/h låg jag på! Jag lyckades komma hem ca. 1 minut tidigare än sist och hade förbrännt 514 kcal under joggingturen. Duktig jag är!

Och så VG:n då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar