tisdag 21 april 2009

VG och nya muggar!!

Idag är jag glaaaaad! Fick för en timme sen reda på att jag fick VG på första fallet i molekylär mikrobiologi. Detta hade jag inte väntat mig. Innan vi började så tänkte jag "PBL. Jaha men då fixar jag VG!" men jag var inte lika kaxig när fallet väl öppnades. Vi ska hämta kunskapen ur vetenskapliga artiklar och de kan vara riktigt svårlästa. Senast igår var jag redo att sätta mig och gråta för fall nummer två kändes helt omöjlig. Men det ska gå. Jag fick lite mer motivation för att jobba med den idag!

Förutom det så fick jag hem mina muggar som jag vann på auktion på Tradera. Jag har länge haft en stor blå mugg med Tiger på från Nalle Puh. Men jag vet att det finns tre muggar till i den serien. En med Nalle Puh på en med Nasse och en med Ior. Så jag googlade runt och kollade på Tradera och hittade en som sålda alla tre muggar. Men Nasse muggen blev för dyr. Ior och Nalle Puh finns dock i vårt köksskåp nu! Ikväll ska vi se på Lost och dricka té ur de nya muggarna!

Men nu jagas jag iväg av en Andreas med stekspade i handen som hotar med smisk om jag inte åker och köper möjlk och bearnaisesås...OMGÅENDE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar