söndag 8 mars 2009

Händelselöst

Här händer det inte mycket.

Jag misstänker att jag fått ischias eller nåt liknande. Jätteskönt! På morgonen kommer jag knappt ur sängen och idag böjde jag mig ner för att ta ut nåt ur kylen och hamnade på golvet krälande av smärta.

Imorgon blir det att ringa vårdcentralen för såhär kan det inte fortsätta. Jag vill kunna träna normalt! Idag var jag ute på promenad trots allt för jag läste att det är bra att röra på sig. Det kändes bra och även om det gjorde lite ont i början så blev det bättre sen och jag kunde promenera i en rätt rask takt och blev rätt svettig också.

Annars har jag pluggat på rätt bra i anatomin. Nu är det inte mycket kvar att lära sig och det tar jag imorgon och på tisdag ska ja repetera bara. På onsdag blir det tenta. Under tiden måste jag även ligga i med humangenetiken och börja skriva på natukatastrofsarbetet. Det blir mycket plugg med andra ord under nästa vecka.

Känner mig ganska sönderstressad faktisk och det blir SÅ skönt när alla tentor och arbeten är avklarade. Längtar till påsken och min lilla mamma och lillebror. En vän hade något att berätta så det vill jag också höra och längtar efter alla kompisar. Blir konstigt att inte träffa Susanne också. Vi ses iofs. inte ofta men då jag är hemma brukar vi ju se till att ses. Nå till sommaren då när hon kommer hem från sin Japan-resa!

Den 19:e ska vi som sagt till Stockholm och det blir också kul fast säkert stressigt också då det ligger precis innan tentorna och vi har mycket planerat. Men jag ser fram emot det. Ser fram emot tårta också hehe. Hoppas jag lyckas gå några kilo till dess! Två skulle jag vara nöjd med. Just nu känns det dock inte alls så. Känner mig bara tjock och fet när jag inte kan träna som jag vill. Idag var jag riktigt sugen och skulle gått iväg om det inte började göra ont. Men fram till jag kan träna ordentligt igen så ska jag ändå gå och simma och se till att promenera en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar