onsdag 9 september 2009

Jag har en fin vän


(Här hade jag velat lägga in en bild på henne, men istället lägger jag denna på dessa blommor som jag tror hon hade gillat!)

Nu har jag sett fram emot detta länge. I söndags träffades vi alla fyra så då blir det inte samma sak, men jag har längtat efter ett skönt samtal eller promenad med min fina vän. Men i veckan var jag rätt upptagen med labbar och lektioner. Idag slutade jag dock tidigare än jag trott och när jag kom hem var jag energisk och frågade om hon ville promenera med mig och det ville hon. Det var så otroligt skönt! Dels att få promenera och dels att uppdatera mig om hur hon hade det och bara få prata om allt och inget. Hon är så bra att bolla saker med och jag kan bara hoppas att hon får lika mycket ut av våra pratstunder, promenader och andra aktiviteter som jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar