onsdag 23 september 2009

En del gnäll

Igår åkte min kära mor också vidare. Det var lite udda att det plötsligt blev så tomt efter så mycket besök, men idag är vi tillbaka i vardagen.

Men det gnälls också en del från min älsklings lilla hörn av denna värld. Det är jobbigt för han stackars kott-huvud. Livet kan vara hårt ibland. Suck, stön och håhå jaja! Ikväll ska jag hem till min kompis och det är jobbigt att bli lämnad alldeles själv helt plötsligt, med en uppgift som orsakar slitningar på hans annars valiumindränkta nerver. Nu blev det någonstans slut på allt valium och han är nervös inför morgondagens presentation.

Men när jag kommit hem från min vän sen ikväll, så ska jag lyssna på presentation och lugna hans nerver och om det krävs, droga honom med lugnande medicin. Kanske börjar han producera valium igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar