onsdag 9 september 2009

Hemma


Vi kom hem i lördags kväll. Jag var då helt förstörd av trötthet. En onaturlig trötthet som kom av mina lugnande piller (som dock funkade jättebra i övrigt!). Det är inte ens hela fyra dagar sedan men det känns ibland som att det där fina aldrig hänt. Eller det är inte helt rätt för till skillnad från andra terminer så är jag otroligt taggad inför denna termin. Jag KÄNNER mig mycket mer utvilad och tycker att det är ROLIGT att jag om bara 10 minuter ska traska iväg till labbet och vara där till lunch och kanske längre än så. Det är SKÖNT att vakna vid 7-8 varje morgon och sedan ha lektion. Det är inte ens lite jobbigt att jag haft lektioner varje dag denna vecka och att det kommer att fortsätta så resten av veckan och även kanske nästa vecka. Jag ser fram emot att mina nya (snordyra!) skolböcker ska komma så jag kan få lite plugg gjort om dagarna.

DET är skillnaden mot hur det har varit förr. Och jag hoppas att det håller i sig. Det var otroligt skönt med avkopplingen som denna underbara resa till vackra Grekland gav mig. Jag kommer nog att kunna leva på det ett tag och efter det ska vi börja planera nästa resa! Jag ska övervinna min rädsla för att flyga och så åker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar