fredag 11 september 2009

Funderingar

Jag har egentligen länge funderat på att bli funktionär på Friskis. Men jag är rädd att det ska krocka för mycket med studierna. Jag har ganska ont om tid. Men nu i veckan förnyade jag mitt friskis-kort och insåg att passen verkar ha blivit färre i år mot förra året. Många fina ledare har slutat. Ja alla favoriter faktiskt. Två av mina favoriter har stannat kvar och resten är nya. Självklart ska jag testa de nya ledarnas pass också och säkert är de jättefina de också.

Men nu börjar denna idé att gro ännu mer. Om jag till exempel hade ett eget pass (vilket säkert inte blir förän i vår i så fall) så är ett träningtillfälle i veckan redan fixat. Och en timme i veckan är ju inte mycket, speciellt med tanke på att vi bor så nära Friskis också. Sen kanske man får sitta i receptionen eller göra annat också i föreningen, det vet jag ju inte. Men beroende på hur mycket tid det kan tänkas ta i anspråk så skulle det inte vara helt fel.

Jag tror faktiskt att jag ringer dem och frågar. Helst hade jag ringt på studs, men det är kväll nu. Men kanske imorgon eller måndag då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar