fredag 24 juli 2009

Västervik igen!

Nu är jag åter i Västervik! Denna gången med en mysig och sov-galen man! Jag har gått upp, plockat undan lite, gjort i ordning frukost åt mig och ätit upp denna frukost och ännu sover han. Man kan höra de mentala snarkningarna! Viftar på sina söta tår gör han också i sömnen.

Dagens planer: handla, äta lunch, promenad och leta efter en bra jogging-slinga, eventuellt lite bangolf! Jag vill dock gärna klämma in något mer, men det får vi se om jag lyckas med.

Morgondagens planer: gå på stan med kunyi, grilla på kvällen hos vänner.

Nu längtar jag massor till Grekland. Jag såg bilder på en bekants resa på Facebook och han har varit på semester i Grekland och det ser helt UNDERBART ut! Att jag inte kan föreställa mig stället gör att jag inte kan drömma bort mig på samma sätt som älskling men nu när jag sett lite bilder så vill jag åkaaaaa! NUNUNUUUUU!! Men snart är den tiden också här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar