onsdag 28 april 2010

2 timmars sömn...

Inatt sov jag kanske 2 timmar sammanlagt. Detta är ju helt och hållet mitt fel. Ibland blir jag såhär galen.

Av någon anledning fick jag för mig att titta på den där gamla skräckisen "Det". Andreas reaktion när han såg vad som hände var "Oj! Tittar du på "Det"? Den är ju läskig!". Men under tittandets gång tyckte jag väl inte det. Det smög sig liksom på inför kvällens/nattens sista toalettbesök. Detta var runt 1:30 och jag hade ställt klockan på 6:45 då jag skulle gått upp och duschat och förberett mig för en förmiddag i labbet. Så låg jag där med dunkande hjärta sen och kunde inte somna. Väntade på den där förbannade clownen eller nåt.

Runt 3:30 vaknade jag sedan av att något lät. Trodde clownen hade kommit men insåg sen att det var ett tåg som väsnades där ute och skulle precis somna om när jag började bekymra mig över ex-jobbet och så var jag klarvaken. 4:30 gav jag till slut upp och gick upp. Nu har jag precis ätit frukost, druckit kaffe och ska borsta tänderna och bege mig till skolan.

Och behöver jag ens säga att jag är dödstrött nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar