torsdag 1 oktober 2009

Träningsvärk

Det var längesen jag hade träningsvärk. Speciellt på det här viset. Det gör ont inne i magen, bland de där hemliga magmusklerna som jag har, som döljer sig under fettet. Det var också länge sen jag skrev om hur det går med denna viktresa. Det går...eller just vikten står still, men själva livsstilen som jag har fått har jag behållit. Vissa rätter har vi strukit helt ur vår matlista. Pannkakor har vi inte ätit i år och våfflor minns jag bara en gång i Grekland och då var det inte jag som åt största delen av den våfflan så jag har rätt så gott samvete.

Det hela har blivit vardag och jag har väl gått ner 11 kilo eller så under det här året. Sen pendlar det lite nu. Ibland något kilo upp och ibland något kilo ner. Jag är inte helt nöjd än för jag vill gå ner åtminstone 5 kilo till, men det gör inget om det tar ett tag att bli av med de kilona. Men till nästa sommar vill jag bli av med de också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar