söndag 4 oktober 2009

Kaka och myskväll


Det blev en spontan myskväll med vännerna ikväll för vår del. Kakan kom väl till pass. Överlag var dagen väldigt mysig. Regnet har vräkt ner mest hela dagen. Jag sov länge och åt frukost och sedan bakade jag. Klockan tre kom min vän och vi fikade och spelade kort. Sen blev det middag. Älskling och jag hade en ganska mysig diskussion under och efter middagen medan jag diskade och så tände jag ljus i vardagsrummet och det blev filmkväll. Vi såg "Drag me to Hell" som var både läskig och fånig på sina ställen. Jag lyckades skrika högt ett par gånger, men så går det när jag inte "får" hålla för ögonen ordentligt.

Nu ska jag läsa en stund och sen blir det sängen. Imorgon förmiddag väntar ett hurtigt Friskis-pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar