onsdag 3 juni 2009

Tentor, stress och resor

Imorgon åker min älskling till Stockholm. Jag börjar bli lite ledsen faktiskt. Men det går bra. Jag måste ändå plugga till en tenta jag har på fredag morgon. Sen på fredag eftermiddag åker jag och min vän till Västervik och är där till onsdag.

Det blir kul! Jag ska träffa mamma och vi ska göra en massa saker. Det enda jag tycker är synd är att jag tog för givet att vädret skulle bli bra. Men så verkar det inte riktigt bli. Lördag och söndag verkar bli ganska kalla och gråa dagar men vi får göra det bästa av situationen.

Det är även tänkt att vi ska spela paint ball någon dag. Det blir riktigt kul för jag har inte spelat det nån gång.

Idag är det soligt här men mycket blåsigt och rätt kallt. Nu ska jag plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar