torsdag 4 juni 2009

Hmpfh!

Kul att diskutera med folk som skiter i ens svar.

Jag skrev i en tråd på FL ett ganska långt svar. Ingen annan tyckte tydligen att tråden var intressant för på 2 timmar var jag den enda som skrivit. Vad tror ni svaret blev? "Tack, snällt att någon vill svara. Någon mer med erfarenhet?" Det var visserligen bra att hon tackade iaf. Men när man suttit och skrivit ett rätt långt svar så vill man nog gärna att TS svarar. Det är en sak om många svarar i tråden Då hinner man inte men nu var jag den enda. Aja. Ohyffsade folk finns överallt.

Jag har väntat heeeela kvällen på att mor ska ringa. Ensam som man är har man bara pratat med sig själv.

"Nu ska vi laga mat. Är du hungrig?"
"Jo jag börjar bli det."
"Bra! Blir det bra med fyra körsbärstomater och en halv paprika till maten?"
"Det blir jättebra!"

och

"Hörrö, nu är det dags att börja packa lite smått. Ska vi ta med den lila kjolen?"
"Jo, men var har hänt med den? Den måste ha torkat konstigt!"
"Men pilla inte på den! Det blir inte bättre av det!"

Har man ingen att konversera med får man hålla tillgodo med sig själv. Och jag är utmärkt på att konversera med mig själv, men tyvärr är jag inte alltid sams med mig. Vad gör man åt det tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar